آرشیو آذر ماه 1400

كليه تزئينات خودرو از بهترين برندها را با قيمت عالي از ما بخواهيد

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مانيتور اندرويد پژو پارس با قابليت اتصال به اينترنت

۸ بازديد

بدون شك مانيتور اندرويد پژو پارس يكي از بهترين روش ها براي مفرح تر ساختن فضاي داخل اين خودرو مي باشد. همچنين در طول سفر و مسافت هاي كسالت بار استفاده از امكانات پخش صوتي و تصويري اين دستگاه سفر متفاوتي را براي شما به ارمغان مي آورد.

مانيتور اندرويد پژو پارس داراي يك نمايشگر 9 اينچي با كيفيت 1080P مي باشد و از تمامي فرمت ها پشتيباني مي كند. نمايشگر اين دستگاه از نوع LED بوده و در آن تكنولوژي TFT نيز بكار رفته است. اين صفحه تماما لمسي بوده و از نوع خازني مي باشد، از اين رو كار با آن بسيار لذت بخش بوده و به سادگي به حرارت دست واكنش نشان مي دهد.

سيستم عامل مانيتور اندرويد پژو پارس

سيستم عامل اين مانيتور فابريك پژو پارس، اندرويد مي باشد و تا ورژن 10 بروزرساني شده است. از اين رو به سادگي مي توانيد اپليكيشن ها و بازي هاي مختلف را روي آن نصب كنيد و از آن لذت ببريد.

مشخصات سخت افزاري نمايشگر فابريك پژو پارس

  • اين دستگاه مجهز به پردازنده 4 هسته اي مي باشد.
  • داراي حافظه RAM برابر 1 گيگابايتي است
  • داراي حافظه داخلي 16 گيگابايتي است.
  • قابليت استفاده از حافظه مجازي نظير فلش مموري و كارت SD نيز دارد.

مسيرياب و GPS

مانيتور اندرويد پژو پارس يك همسفر با تجربه است. زيرا اين دستگاه مجهز به GPS بوده و به دو صورت آنلاين و آفلاين قابليت مسيريابي دارد.

براي استفاده از GPS اين مانيتور مي توانيد RAM GPS تهيه نماييد. اما پيشنهاد تيونينگ خودرو پارس آپشن استفاده از برنامه هاي كاربردي و مجازي نظير ويز، نشان، نقشه گوگل و ... مي باشد. تنها كافيست اين برنامه ها را روي مانيتور نصب كنيد تا تمام اتفاقات جاده را به شما گزارش دهند.

قابليت DVR و دوربين جلو

يكي از قابليت هاي بي نظير مانيتور اندرويد پژو پارس پشتيباني دوربين جلو است. با استفاده از اين ويژگي مي توانيد به تهيه دوربين جلو و نصب روي خودرو تمام مسير سفر را در حافظه دستگاه ضبط كنيد.

از ديگر كاربردهاي DVR ضبط حوادث رانندگي است كه ديگر به پليس راهنمايي براي كروكي كشيدن صحنه تصادف نياز نخواهيد داشت.

قابليت اتصال به اينترنت

هر دستگاهي با دارا بودن سيستم عامل اندرويد مي تواند به اينترنت وصل شود و مانيتور اندرويد پژو پارس نيز از اين امر مستثني نبوده و از طريق روش هاي زير قابليت اتصال به اينترنت را خواهد داشت:

  • به اشتراك گذاشتن اينترنت گوشي
  • استفاده از مودم جيبي همراه
  • استفاده از دانگل 3G و 4G از طريق USB

همراه اين مانيتور دو ورودي USB مشاهده مي شود كه يكي از ورودي ها براي استفاده از دانگل اينترنت در نظر گرفته شده است. شما با تهيه يك سيم كارت و بسته اينترنتي ارزان قيمت مي توانيد مدت زمان زيادي از اينترنت استفاده كنيد. با اين روش در دراز مدت هزينه هاي شما به ميزان زيادي كاهش خواهد يافت. روش هاي ديگر همچون به اشتراك گذاشتن اينرنت گوشي و مودم جيبي نيز بسيار عالي خواهند بود.

خريد مانيتور اندرويد پژو پارس

شما عزيزان مي توانيد در فروشگاه پارس آپشن مانيتور اندرويد خودروهاي مختلفي همچون

  • و ...

را با بهترين قيمت و ضمانت اصالت كالا خريداري نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر كافيست به وب سايت ما مراجعه كرده و يا از طريق شماره هاي تماس با ما در ارتباط باشيد.

https://parsoption.com

مانيتور اندرويد پژو 206 با قيمتي عالي

۱۴ بازديد

فروش مانيتور اندرويد پژو 206 از تخصصي ترين خدمات ما مي باشد.اكنون زمان خداحافظي با سيستم‌هاي پخش معمومي و بدن سيستم عامل فرا رسيده است. در قرن حاضر با پيشرفت‌هاي تكنولوژي سيستم خودروها نيز پيشرفته‌‌هاي بسيار داشته و آپشن‌هاي زيادي براي خودرو طراحي شده است. در دسته اتومبيل‌هاي پژو يكي از اين آپشن‌هاي بي‌نظير مانيتور اندرويدي است.

علاوه بر مانيتور اندرويد پژو 206 مي توانيم به نمونه هاي ديگر مانيتور اندرويد خودروهاي ايران خودرو اشاره نماييم كه عبارتند از:

مانيتور اندرويد پژو 207

مانيتور اندرويد پژو 405

مانيتور اندرويد پژو 2008

مانيتور اندرويد پژو پارس

مانيتور اندرويد سمند

در بازار موجود مي باشد. بنابراين شما مالك هر يك از خودروهاي فوق كه باشيد مي توانيد بهترين و مناسب ترين مولتي مديا اندرويد را خريداري كرده و بدون وارد شدن آسيب به سيم كشي برق خودرو روي آن نصب كنيد. در ادامه ويژگي هاي منحصر به  فرد مولتي مديا پژو 206 را بررسي خواهيم كرد.

بررسي نمايشگر مانيتور اندرويد پژو  206

اين دستگاه داراي نمايشگر لمسي خاني مي‌باشد و از كيفيت تصوير عالي با رزولوشون بالايي برخوردار است. صفحه نمايش اين دستگاه 7 اينچ مي‌باشد و تجربه بصري فوق العاده‌اي را براي كاربر به ارمغان مي‌آورد.

قابليت‌ هاي نرم افزاري و سخت افزاري مولتي مديا پژو 206

مانيتور اندرويد پژو 206 قابليت‌ هايي براي كاربر به ارمغان مي آورد كه سفري جذاب تر داشته باشد. از نمونه اين ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

WiFi داخلي

واي فاي داخلي به شما امكان مي دهد به راحتي مانيتور اندرويد پژو 206 را به اينترنت گوشي هوشمند يا مودم جيبي خود متصل كنيد و با نصب اپليكيشن‌ هاي مختلف روي حافظه داخلي دستگاه، از اين تكنولوژي آنلاين نهايت استفاده را داشته باشيد.

همچنين از طريق اتصال اين مولتي مديا به اينترنت مي توانيد به 500 شبكه تلويزيوني و ماهواره‌اي متصل شويد. همچنين از گشت و گذار در اينترنت و دانلود برنامه‌ هايي كه دوست داريد لذت ببريد.

مسيرياب آنلاين و آفلاين

مانيتور اندرويد پژو 206 مجهز به GPS داخلي مي‌ باشد. از اين رو مي توانيد به كمك مسيرياب هاي آنلاين و آفلاين كوتاه ترين و كم ترافيك ترين مسير را انتخاب كنيد. همچنين از طريق اين قابليت قادر خواهيد بود از حوادث لحظه اي و دوربين هاي كنترل سرعت و محل استقرار پليس مطلع شده و با آسودگي و بدون دغدغه رانندگي كنيد.

بلوتوث

قابليت بلوتوث به شما امكان مي دهد بدون حواس‌پرتي به تماس هاي خود از طريق ميكروفون داخلي دستگاه پاسخ دهيد. همچنين مي توانيد به دفترچه تلف گوشي خود دسترسي داشته و آهنگ هاي ذخيره شده در گوشي تان را پخش كنيد.
با قابليت بلوتوث ميتوانيد به تماسهاي خود (بدون استفاده از تلفن) از طريق ميكروفون داخلي مانيتور پاسخ دهيد، و به دفترچه تلفن و سوابق تماس دسترسي داشته باشيد و همچين از پخش موسيقي هاي تلفن همراه تون لذت ببريد.

ديگر قابليت‌هاي مانيتور اندرويد پژو 206

•    ورودي فلش (USB)
•    ورودي صدا (AUX)
•    ورودي دوربين دنده عقب، دوربين جلو و دوربين ۳۶۰ درجه
•    خروجي قدرتمند براي فعالسازي سيستم صوتي (باند، ساب/آمپلي فاير)
•    قابليت اتصال به دوربين DVR (دوربين ثبت وقايع/دشكم)
•    امكان اتصال به سنسور TPMS (نمايش وضعيت فشار باد لاستيك ها به روي مانيتور)

براي خريد مانيتور اندرويد پژو 206 و ديگر انواع پژو كافيست با ما در فروشگاه پارس آپشن در تماس باشيد.

 

https://parsoption.com