کیلس استارت جک J5 درفروشگاه پارس اپشن

كليه تزئينات خودرو از بهترين برندها را با قيمت عالي از ما بخواهيد

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کیلس استارت جک J5 درفروشگاه پارس اپشن

۵ بازديد

کیلس استارت جک J5 با کیفیت باور نکردنی در تیونینگ خودرو پارس آپشن عرضه می گردد و هم چنین از تجهیزات جانبی جذاب و شگفت انگیز JAK J5 می‌باشد. از نکات مهم این می‌باشد که اگر به تازگی اتومبیل صفر کیلومتر خریداری کرده اید و ماشین شما فاقد این آپشن می‌باشد و تمایل به نصب این آپشن هستید حتما دقت کنید که اتومبیل شما از گارانتی خود خارج می‌شود قبل از هرگونه اقدامی از نمایندگی اتومبیل خود اطلاع پیدا کنید.

با داشتن کیلس استارت جک جی 5 در ماشین خود حتی با نزدیک شدن ب اتومبیلتان قفل درب ها باز می شود و تنها شما باید دستگیره در را بکشید. هم چنین دقت کنید برای این که بخواهید ماشین خود را قفل کنید ، نیازی نیست که دکمه قفل روی ریموت را بفشارید. تنها کافیست دستگیره درب ماشین خود را لمس کنید . با دور شدن از اتومبیل خود حتی درب ها به صورت اتوماتیک قفل می‌شوند.

فناوری کیلس استارت جکJ5چقدر مطمعن می‌باشد ؟

این مسئله را باید در نظر بگیریم که فناوری کیلس استارتر به صورت کلی فناوری ماشین را بالا می‌برد چرا که در گذشته ها بسیاری از دزدان و سارقان اتومبیل با به دست اوردن ابزار فیزیکی به سادگی می توانستند در خودرو ها را باز کرده و موتور ان را روشن کنند . ولی با این فناوری از این موضوع جلوگیری می‌شود و اگر سارقی بخواهد آن را بدزدد حداقل باید مسائل اولیه امواج رادیویی را از قبل اموزش دیده باشد.

این قطعه جذاب از آپشن هایی است که با کاربردی که دارد ، بر جذابیت اتومبیل شما اضافه می‌کند. در اتومبیل دارای سیستم کیلس، سوئیچ به شکل گذشته ها دیگر کاربرد فراوانی ندارد که این امر حس بهتری را به راننده منتقل می‌کند. در صورتی که این قطعه به صورت فابریک دراتومبیل شما نصب شده است این مسئله را می‌رساند که ایموبلایزر ریموت در ECU تعریف شده و این حتی می‌تواند عاملی برای امنیت اتومبیل باشد اما در صورتی که ماشین به صورت کارخانه ای و فابریک دارای این سیستم نباشد و بخواهید خودتان اقدام به نصب و اجرای آن کنید طرز کار این سیستم شباهت فراوانی با سیستم فابریک خواهد داشت.


از مزایا و نحوه کار با کیلس استارت جک J5

مزیت های جایگزین کردن قفل مرکزی و دزدگیر و سوئیچ فلزی، بهبود یافتن امنیت اتومبیلفاسانی باز و بسته کردن و اتوماتیک شدن آن و هم چنین الکتریکی شدن استارت موتور اتومبیل را می توان برای این سیستم اسم برد. این قطعه شگفت انگیز موتور اتومبیل شما را استارت می‌کند و البته لازم به ذکر است که با یک عدد کارت هوشمند و یک کلید این عمل را انجام می‌دهد. نحوه کار آن بدین صورت است که این سوئیچ حتما در جیب و همراه شما باشد.
مانیتور اندروید جک j5 از دیگر آپشن ها و لوازم جانبی بسیار محبوب این خودرو است که می توانید با قیمت عالی از برند car media از ما در فروشگاه پارس آپشن خرید کنید.

https://parsoption.com

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.